Tara

31.10.2013

Jeg heter Ängebråten Pebbles In The Pond (Tara) 

 Jeg er mammas lille dronning, for jeg er jo så nydelig og fin. Jeg kan være litt sta når jeg må gjøre ting jeg ikke har lyst til, men jeg elsker å få oppmerksomhet og kos. Er veldig glad i turer og er verdens tålmodigste hund når vi driver med pelsstell. 

Tara kom til oss januar 2014 og er vår første Bichon Havanais. Vi falt for denne rasen da vi hadde lyst til å skaffe oss en ny hund i lang tid, og personligheten til denne rasen passet oss. Vi har hatt andre hunderaser opp gjennom årene men denne gangen ønsket vi oss en mindre hund. 

Tara har født vårt første valpekull den 20.01.2018 4 gutter og 1 jente. Vårt 2. valpekull født 26.07.2019 4 gutter og 2 jenter.

Tara er helsesjekket for Patellalukasjon uten anmerkning, øyelystfri for arvelig sykdommer og uten anmerking for hjertelyd


Tara er en veldig snill og rolig hund. Hun er derfor ofte med på besøk hos min farfar på Manglerudhjemmet.
Tara er en veldig snill og rolig hund. Hun er derfor ofte med på besøk hos min farfar på Manglerudhjemmet.
Tara venter på servering
Tara venter på servering
Tara hjelper Marcus med lekser
Tara hjelper Marcus med lekser
Nybadet og fin :)
Nybadet og fin :)
Tara som valp
Tara som valp
Silkehavana's kennel
Mail jane.aune@hotmail.com
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang